e-mail:

працюємо щодня: 9:00 - 21:00

м. Лівобережна

вул. Р. Окіпної, 2

(Готель "Турист")

м. Площа Льва Толстого

вул. Велика

Васильківська 13/1

    Сучасний Маркетинг, класичний
    (0 голосів)

    Сучасний Маркетинг, класичний

    2 800 грн.
    • Тривалість: 4 - 12 тижнів

    Курси Класичного маркетингу

    Курс «Маркетинг» вірний вибір для вас, якщо ви: початківець, хочете прискорити свою кар'єру або освоїти професію маркетолога з нуля до експерта.
    У Навчальному центрі Інновацій ви удосконалите свої навички, дізнаєтеся про останні тенденції в області маркетингу, і навчитесь вирішувати завдання майбутнього.
    Наш курс дозволить вам розвинути навички планування і реалізації успішних маркетингових кампаній, а також дасть можливість зрозуміти основні концепції і теорію маркетингу. В ході навчання теоретична частина доповнюватиметься практикою, і цікавими домашніми завданнями.
    Незалежно від того, чи думаєте ви про початок своєї кар'єри в маркетингу або вже давно працюєте в цій сфері – практикуючий викладач навчить вас всьому, що потрібно знати, щоб ваш бренд виділявся.
    Ми також пропонуємо корпоративне навчання і підтримку для співробітників, що працюють у сфері маркетингу, реклами і PR.

    По закінченню курсу кожний проходить тестування та отримує сертифікат.

    Вартість навчання:

    Курс може зміняться від викладеного нижче на розсуд викладача і навичків слухачів

    Програма курсу:

    Тема 1. Сучасний маркетинг як наука
    1. Поняття, точки зору на функції маркетингу в організації;
    2. Эволюція та концепція;
    Тема 2. Професія маркетолог
    1. Відмінні ознаки професії;
    2. Основні задачі та обов'язки.
    Тема 3. Розуміння стратегічного маркетингового планування
    1. Елементи стратегії і тактики маркетингу;
    2. Цілі і задачі маркетинга в компанії.
    Тема 4. Управління комплексом маркетинга
    1. Інструменти комплексу маркетинга (4P);
    2. Відображення Р у стратегії компанії.
    Тема 5. Зовнішня і внутрішня середа компанії
    1. Маркетинговий аудит, PEST та SWOT-аналіз;
    2. Оцінка ринкових можливостей та загроз.
    Тема 6. Аналіз конкурентів
    1. Методи та інструменти;
    2. Визначення прямих і непрямих конкурентів.
    Тема 7. Ключові чинники успіху в компанії
    1. Унікальна торгова пропозиція;
    2. Відмінні риси від конкурентів.
    Тема 8. Розуміння споживача В2В і клієнта В2С
    1. Потреби споживачів і клієнтів;
    2. Піраміда Маслоу як інструмент дії.
    Тема 9. Цільова аудиторія
    1. Сегментація ринку і виявлення відмінних рис ЦА;
    2. Потрет клєінта та характеристики.
    Тема 10. Поняття і види Життєвого циклу
    1. Життєвий цикл компанії і продукта;
    2. Відмінні особливості ЖЦ.
    Тема 11. Продукт, товар чи послуга характеристики та особливості
    1. Створення сбалансованого товарного портфоліо;
    2. Дифференціація. Позиціювання продукта;
    Тема 12. Ціна продукту
    1. Фактори,що впливають на ціну, знижки та акції;
    2. Перегляд і складання цін на новий і старий товар.
    Тема 13. Мерчендайзінг
    1. Психологія та ергономіка;
    2. Приклади і відмінні особливості.
    Тема 14. Стратегія впровадження на ринок
    1. Стратегія зняття вершків;
    2. Стратегія паритетних цін.
    Тема 15. Бренд
    1. Відмінні особливості сильного бренду;
    2. Стратегія бренду на різних циклах развитку.
    Тема 16. Поняття воронки продаж
    1. Модель AIDA;
    2. Модель Customer Journey Map.
    Тема 17. Реклама: види та відмінності
    1. Медіа планування рекламної кампанії;
    2. Основні канали просування.
    Тема 18. Прямий і партизанський маркетинг
    1. Основні характеристики і відмінності;
    2. Сфери застосування.
    Тема 19. Мотивація персоналу
    1. Види і методи мотивації;
    2. Приклади використання.
    Тема 20. Інтернет маркетинг
    1. SEO, банерна і контекстна реклама (PCC);
    2. Работа в соціальних мережах (SMM).
    Тема 21. Звіти про виконану работу маркетингового відділу
    1. Розуміння форми і суті звіту;
    2. Коригування маркетинг плану на основі звіту.
    Тема 22. Планування кар'єри пов'язаної з маркетингом і рекламою
    1. Маркетинг учора, сьогодні, завтра;
    2. Приклади успішних компаній.

    Викладачі
    Брун Христина
    Брун Кристина

    Освіта: вища экономічна.
    Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
    Додаткова освіта:

  • Пробізнес центр «Професія Маркетолог»
  • Пробізнес центр «Маркетинг в інтернеті»
  • IBM академія «SMM маркетолог»
  • Школа Hillel «SMM маркетинг»
  • НЦ «Курсор» «SEO просування»
  • Європейская Школа «Дизайн інтер'єру»
  • Досвід работи: 19 років досвіду роботи. З них - 14 років головним бухгалтером на виробничому підприємстві.
    Після кардинальної зміни діяльності працювала в інтернеті-магазині з продажу косметики на посаді: SMM маркетолог, таргетолог, копірайтер. Далі Христина з головою пішла в соціальний проект по допомозі молоді України, де обіймала посаду заступника директора по організації виїзних заходів. Наступним рівнем в кар'єрі стала робота маркетологом в компанії по виробництву доглядової косметики. Отримавши чималу кількість досвіду, відчула потребу ділитися своїми знаннями в Навчальному центрі,де викладала курс «Менеджер з Маркетингу».

    Христина невпинно підвищує свій професіоналізм, регулярно відвідує різні школи, курси і тренінги по: копірайтінгу, підвищенню ефективності подачі реклами в соціальних мережах, таргетінгу, відстежує останні зміни в алгоритмі стрічки новин в Facebook, і Instagram Stories.

    Методика викладання: Упровадила власну методику вивчення маркетингу – «МАРКЕТИНГ ЖИВЦЕМ», на реальних прикладах. Також ввела в систему вивчення використання проектора. Ретельно підбирає логічно взаємозв'язані ілюстрації, щоб використовувати аудіальний і візуальний канал сприйняття одночасно. Таким чином збільшила об'єм сприйманої інформації у декілька разів за той же час.
    Вважає ефективнішою формою виконання домашнього завдання – перегляд мотивуючих фільмів, де на життєвих прикладах історичних персонажів можна зрозуміти, як діє той або інший інструмент маркетингу, щоб потім, в класі, детально обговорити і розібрати кожен випадок окремо.
    Христина дуже яскрава і харизматична особа, на її уроках ніколи не буває нудно. Всі слухачі залишаються дуже задоволені курсом і залишають лише позитивні відгуки.

    Є викладачем курсів «Маркетинг»


    Підписатись на розсилку

    Записатись на курс

    Запис на курс

    Ваша заявка успішно відправлена