e-mail:

працюємо щодня: 9:00 - 21:00

м. Лівобережна

вул. Р. Окіпної, 2

(Готель "Турист")

м. Площа Льва Толстого

вул. Велика

Васильківська 13/1

    1С Управління Торговим Підприємством
    (217 голосів)

    1С Управління Торговим Підприємством

    2 000 грн.
    • Тривалість: 1 - 4 тижні

    Курси 1С Управління Торговим Підприємством

    Торгівля і так занадто складна, щоб позбавляти себе шансу на більш легкий, але не менш продуктивний шлях. Для сучасної торгівлі таким шансом стала унікальна програма 1С: Управління торговвим підприємством. Це комп'ютерна система, створена спеціально для того, щоб відслідковувати і проводити контрольно-касові, складські та закупівельні операції, а також здійснювати аналіз ходу і результатів торговельної діяльності.

    1С: Управління торговвим підприємством не є програмою для самонавчання. Метод проб і помилок не тільки занадто протяжний в часі, але і може бути до певної міри небезпечний для бізнесу. Щоб використовувати всі переваги програми, потрібно бути впевненим у правильності кожного кліка мишкою і кожної проведеної за допомогою програми операції. Навчання на наших комп'ютерних курсах зможе дати Вам таку впевненість!

    Програма 1С: Управління торговвим підприємством має цілий ряд переваг, які складно переоцінити. До них відносяться:
    1. надійність і захист від збоїв і можливих помилок;
    2. дружній і зрозумілий інтерфейс, в якому початківцям не доведеться довго розбиратися;
    3. можливість постійного оновлення інформації, відстеження всіх торгових операцій, їх аналізу;
    4. повна окупність (витрати на впровадження програми в торговельну діяльність миттєво виправдовуються позитивним результатом від її функціонування).

    Всі ці та багато інших переваг програми 1С Управління торговим підприємством відкриють для Вас і Ваших співробітників фахівці наших курсів.

    Вимоги для слухачів: для гарного засвоєння матеріалу потрібно володіти навичками впевненого користувача комп'ютера (див. також Користувач ПК з нуля)

    По закінченню курсу кожен проходить тестування і отримує сертифікат.


    Вартість навчання:

    2 000 грн.за курс

    Групове навчання

    • Швидкий старт
    • Тривалість 24 години
    • Група 4 - 6 осіб
    • Безкоштовний конспект лекцій
    • Домашнє завдання
    • Сертифікат по закінченню
    від 1 275 грн.за курс

    Корпоративне навчаня

    • Безкоштовне тестування
    • Звіти
    • Індивідуальна програма
    • Безкоштовний конспект лекцій
    • Домашнє завдання
    • Сертифікат по закінченню
    4 500 грн.за курс

    Індивідуальне навчання

    • Індивідуальне відвідцвання
    • Тривалість 20 годин
    • Гнучкий графік
    • Безкоштовний конспект лекцій
    • Домашниє завдання
    • Сертифікат по закінченню
    3 600 грн.за курс

    Он-лайн навчання

    • -
    • -
    • -
    • -
    • -
    • -

    Години вказані - астрономічні (1 година - 60 хвилин)

    У випадку коли кількість осіб у групі менше 4-ох кількість годин зменшується як за індивідуальним навчанням без змін вартості навчання.

    Як знайти наш учбовий центр можна подивитися натиснувши тут

    Курс може змінюватись від викладеного нижче на розсуд викладача і навичок слухачів

    Програма курсу:

    Тема 1. Налаштування програми. Робота в конфігураторі
    1. Вибір мови інтерфейсу
    2. Оновлення конфігурації
    3. Створення користувачів. Редагування прав і установка інтерфейсу за умовчанням

    Тема 2. Реєстрація підприємства для ведення обліку в 1С
    1. Внесення назви, реєстраційних даних
    2. Створення і заповнення даних про рахунок у банку
    3. Заповнення даних Директора і головного бухгалтера

    Тема 3. Облікова політика підприємства

    Тема 4. Робота з довідниками
    1. Створення контрагентів
    2. Внесення даних про оподаткування, договорів
    3. Заповнення банківських реквізитів контрагента
    4. Створення уповноважених осіб що підписують документи від контрагента

    Тема 5. Облік статутного капіталу
    1. Реєстрація статутного капіталу. Реєстрація засновників і розмір їх внесків
    2. Внесення внесків в статутний капітал готівковими/безготівковими коштами
    3. Внесення внесків в статутний капітал основними засобами

    Тема 6. Облік основних засобів і нематеріальних активів
    1. Придбання основних засобів і нематеріальних активів у постачальника
    2. Введення в експлуатацію
    3. Нарахування амортизації
    4. Придбання, введення і нарахування амортизації малоцінних необоротних активів
    5. Ремонт і удосконалення (апгрейд) основних засобів
    6. Продаж основних засобів
    7. Списання основних засобів і НМА

    Тема 7. Придбання товарів і послуг
    1. Формування документів при розрахунках з постачальниками:
    а) Рахунок фактура
    б) Доручення
    в) Платіжне доручення. Банківська виписка
    г) Податкова накладна
    д) Витратна накладна
    є) Акт виконаних робіт
    2. Повернення товарно-матеріальних цінностей. Поворотна накладна, коригування
    3. Звіряння взаєморозрахунків з постачальниками

    Тема 8. Продаж товарів і надання послуг
    1. Формування документів при розрахунках з постачальниками:
    а) Рахунок фактура
    б) Доручення
    в) Платіжне доручення. Банківська виписка
    г) Податкова накладна
    д) Витратна накладна
    є) Акт виконаних робіт
    2. Повернення покупцями товарно-матеріальних цінностей. Поворотна накладна, коригування
    3. Звіряння взаєморозрахунків із замовниками

    Тема 9. Облік банківських операцій
    1. Формування рахунок-фактур
    2. Банківська виписка. Вхідне та вихідне платіжне доручення.
    3. Придбання валюти для розрахунків з постачальниками. Заявка на купівлю, списання національної валюти і зарахування іноземної
    4. Продаж валюти. Заявка на продаж, списання іноземної валюти, зарахування національної валюти
    5. Зарахування засобів з эквайринга
    6. Зняття готівки для зарахування в касу підприємства

    Тема 10. Облік касових операцій
    1. Прибутковий касовий ордер
    2. Витратний касовий ордер
    3. Здача готівки у банк

    Тема 11. Розрахунки з підзвітними особами
    1. Видача грошових коштів підзвітній особі для придбання товарів і послуг
    2. Повернення невикористаних грошових коштів
    3. Оприбутковування куплених товарів і послуг. Авансовий звіт

    Тема 12. Облік заробітної плати. Оформлення співробітників
    1. Облікова політика по персоналу
    2. Реєстрація співробітників в системі. Заповнення картки співробітника
    3. Заповнення прав на пільгу
    4. Нарахування авансу
    5. Нарахування і виплата податків по авансу (ЄСВ, військового збору, ПДФО)
    6. Виплата другої частини заробітної плати
    7. Нарахування і виплата податків по другій частині заробітної плати (ЄСВ, військового збору, ПДФО)
    8. Нарахування відпускних
    9. Формування резерву відпусток
    10. Робота з розрахунковими листами

    Тема 13. ПДВ
    1. Реєстрація податкових накладних
    2. Податковий кредит по ПДВ
    3. Перевірка сум вхідного ПДВ
    4. Коригування податкових зобов'язань

    Тема 14. Закриття періоду. Нарахування амортизації, переоцінка валютних коштів

    Тема 15. Визначення фінансових результатів

    Тема 16. Звітність
    1. Звіт по заробітній платі 1-ДФ
    2. ПДВ
    3. ЄСВ
    4. Формування регламентної звітності
    5. Імпорт звітів для завантаження в програму електронної звітності

    Тема 17. Збереження і створення резервної копії бази даних

    Викладачі
    Скурихина Юлия Павловна
    Скурихіна Юлія

    Освіта: Вища економічна
    Національний університет біоресурсів і природоиспользования України (м. Київ). Факультет: економічний. Фахівець, спеціальність - менеджер-економіст (інформаційні системи в менеджменті)
    Додаткова освіта:
  • Фонд "Східна Європа" - Фінансовий менеджмент в не прибуткових організаціях
  • World Bank - Фінансовий менеджмент World Bank
  • KSE - Проекти, що надихають
  • ATS Україна ACCA DiplFR - Аналіз і оцінка фінансово-економічного стану підприємства
  • Досвід роботи: Досвід роботи більше 20 років і з першого місця роботи Юлія обіймала посаду головного бухгалтера на великому торговому підприємстві, що займається оптовою торгівлею, імпорт і експорт. Після обіймала посаду головного бухгалтера у сфері туризму і освіти, а також на промислово-виробничому підприємстві. Протягом усього періоду роботи Юлія ніколи не зупинялася на досягнутому, самоудосконалювалась, підвищувала кваліфікацію, ходила на різні курси.

    За увесь період роботи Юлія набула наступні навички: постановка, організація і контроль ведення бухгалтерського, податкового і управлінського обліку, управління фінансовими потоками, бюджетування, технічно-економічний розрахунок проектів, бізнес-планів.

    Методика викладання: метод викладання як справжнього управлінця, коротко, дохідливо і по суті. При цьому Юлія проявляє гнучкість і кмітливість в ході викладання.

    Протягом всього часу роботи викладачем, управляє декількома підприємствами, виступає консультантом у сфері бухгалтерського і податкового обліку.

    Є викладачем бухгалтерського обліку і 1С, курси для головних бухгалтерів, ЗЕД.


    Мусафранова Ганна
    Мусафранова Анна Юрьевна
    Освіта: Вища економічна
    Запорізький Національний університет (м. Запоріжжя). Факультет: облік і аудит. Магістр, спеціальність - бухгалтерський облік
    Додаткова освіта:
    Навчання за міжнародною програмою CIPA "Фінансовий облік 1"
    Навчання за міжнародною програмою CAP/CIPA "Фінансовий облік" з подальшою здачею іспитів

    Досвід роботи: Досвід роботи більше 15 років з них більше 10 років на різних ділянках - бухгалтером. Більше 6 років обіймає посаду головного бухгалтера великих підприємств торгового і виробничого характеру за участю зовнішніх ринків (країн Європи / Азії). Окрім роботи головним бухгалтером виконувала обов'язки у напрямі фінансового менеджменту.

    За весь період роботи Ганні ніколи не складали труднощів долати труднощі, знаходить рішення в критичній ситуації, вимоглива і працююча на результат. Приймає кожну роботу (слухачів) як частину свого життя, прагне до постійного розвитку, для якої це є життєвою необхідністю постійно вчитися чому-небудь новому.

    Методика викладання: розробила і постійно удосконалює методику викладання, інтенсивне навантаження, роз'яснює багато різних ситуацій, проводить тестування.

    Протягом всього часу роботи викладачем паралельно працює у великій фірмі, що займається,діяльністю в різних галузях.

    Є викладачем бухгалтерського обліку і 1С, первинна документація, ЗЕД.



    Записатись на курс

    Запис на курс

    Ваша заявка успішно відправлена


    Старт занять

    По даному курсу немає даних для відображення, за інформацією розкладу занять будь-ласка звертайтеся за номерами навчального центру

    Підписатись на розсилку

    Записатись на курс

    Запис на курс

    Ваша заявка успішно відправлена